Merellisen kosmetiikan tuotemerkki ALGOTHERM tunnistetaan Suomessa!

 

Algotherm-bränditutkimus on päättynyt ja kiitämme vastaajia. Saimme arvokasta tietoa, joka palvelee Algothermia pitkälle tulevaisuuteen!

ALGOTHERM Finland teetti asiakas- ja bränditutkimuksen kesä-joulukuussa 2018. Tutkimuksessa sivuttiin myös asiakastyytyväisyyttä, joka on kyselyn mukaan korkealla tasolla. Tutkimuksen tuloksia voit selailla tässä alapuolella.

Tutkimukseen osallistui kosmetiikan ostajia eri puolilta maata. Vastaajat osallistuivat tutkimukseen joko paikan päällä apteekeissa, sosiaalisen median tai ALGOTHERM- sivuston kautta. Vastaajia tutkimukseen osallistui kaikkiaan 214 henkilöä, mikä varmistaa, että meillä on riitävä leikkaus Suomen kosmetiikkamarkkinoista tällä hetkellä.

Tässä tiedotteessa käydään läpi tutkimuksen keskeiset tulokset.   

Kyselyyn osallistui apteekkiasiakkaita monista eri maakunnista. Tämä kuvaa hyvin samalla myös ALGOTHERM-kosmetiikan levinneisyyttä Suomessa.

Tutkimus paljastaa, että apteekkeihin ja varsinkin apteekkihenkilökuntaan luotetaan. ALGOTHERM Finland voi olla erittäin tyytyväinen valitsemaansa jakelukanavaan.

Algotherm on TOP 3 eniten ostettujen tuotemerkkien listalla! Se on hieno saavutus, josta on syytä olla ylpeä. Iso osa kuluttajista tietää ja tuntee tuote- merkin, ja on valmis ostamaan sitä myös verkkoapteekeista.

Huomaamme, että tekemämme tiivis yhteistyö apteekkien kanssa on onnistunut, ja apteekit ovat omaksuneet kosmetiikkasarjan myyntiin tarvittavan tietotaidon kiitettävällä tasolla! Tämä tulos myös kertoo, että kehitettävääkin jää tuleville vuosille.

 

Algotherm-kosmetiikan suositteluindeksi on korkea! NPS-indeksiluku on 59. Tämä tarkoittaa, että Algotherm-tuotteet ovat tietenkin laadukkaita ja hyödyllisiä, mutta niiden käyttöä myös suositellaan muille. Algothermin menestys 90 jälleenmyyntimaassa ja meillä Suomessa perustuu juuri tähän korkeaan suositteluun.

Tämä myös tarkoittaa sitä, että kun asiakas on kerran ostanut tuotteita, hän useimmiten myös palaa niiden käyttöön uudestaankin. Kiitos turvallisista ja laadukkaista tuotteista menee valmistajan tutkimusinstituutille, joka on tehnyt paljon työtä tuotteiden kehittämisen eteen.

Huolimatta positiivisesta myynnistä, haasteenamme vuosille 2019 ja 2020 näyttää olevan Algotherm-tietoisuuden lisääminen edelleen kuluttajien keskuudessa. Sitä työtä tulemme tekemään edelleen ylpeänä kuten tähänkin asti. Apteekeissa tuote-esittelyt tulevat jatkumaan kuten ennenkin.

Olemme erittäin tyytyväisiä viime vuoden verkkoapteekkimyyntiimme, ja sen kehittämistä jatkamme edelleen vuoden 2019 aikana.

Kaikkia vastaajia kiittäen!

Ystävällisin terveisin
Anna Järvilehto
Toimitusjohtaja
ALGOTHERM Finland

 

 

Tutkimuksen teknisestä ja strategisesta suunnittelusta vastasi tutkimusyhtiö Pajakon Oy. Mikäli olette kiinnostuneita tietämään tutkimuksesta lisää ja tai haluatte tehdä oman räätälöidyn tutkimuksenne, olkaa yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu(at)pajakon.fi.

PAJALLA – Kaikkeen löytyy ratkaisu!
Pajakon Oy